آراد قشنگمآراد قشنگم، تا این لحظه: 10 سال و 5 ماه و 21 روز سن داره

آراد = قند عسل

نظرات (8)

مامان مهدیه
7 اردیبهشت 93 19:08
سلام دوست عزیزم دوقلوهای من سارا و ثنا زنگیان تو جشنواره نوروزی شرکت کردن ممنون میشم به وب ما بیاین و بهشون رای و امتیاز 5 رو بدین
مامان مهدیه
8 اردیبهشت 93 8:35
خوشا شيراز و وصف بي مثالش ...... شيرااااااااااااااااااااااز و عطر بهار نارنج ها در ارديبهشت بي نظيره .
مامان مهدیه
8 اردیبهشت 93 8:38
سلام دوست خوبم . ممنونم كه به ما سر زدي و لينكمون كردي . من هم با افتخار شما رو لينك خواهم كرد. آراد جون رو ببوسين . در جواب سوالت نوشتم شيراز اما يه خورده كه رفتم پايين تر ديدم كه انگار تازه شيراز بوديد .
مامی آراد
پاسخ
باعث افتخارمونه - شیراز هم پیشنهاد خوبیه باوجود اینکه تازه به اونجا سفر داشتیم ولی بازهم دوس دارم سفری به اونجا داشته باشم
پدر و مادر آروین کوچولو
8 اردیبهشت 93 16:49
سلام عزیزم مرسی از اینکه پیشمون اومدید و نظر زیباتونو بیادگار برامون ثبت کردید با افتخار ما بهتون پیوستیم ماشاله پسر نازی دارید خدا حفش کنه سر فرصت می یام و همه پستاتو می خونم
مامی آراد
پاسخ
باعث افتخار ه
پدر و مادر آروین کوچولو
8 اردیبهشت 93 16:52
در مورد پیشنهاد سفر نمی دونم ساکن کجایید اردیبهشت مازندران یه چیزه دیگست مثلا بابلسر یا چالوس
مامی آراد
پاسخ
ازپیشنهادشما باکمال میل استقبال شد
مامان پارسا و پوریا
11 اردیبهشت 93 16:29
سلام همشهری.ممنون از حضورتون.من هم شما رو لینک کردم.
مامی آراد
پاسخ
مرسی
مامان پارسا و پوریا
11 اردیبهشت 93 16:30
پیشنهاد من برای سفر در اردیبهشت تفرشه. شهر تفرش واقعا باصفا و سرسبزه.
مامی آراد
پاسخ
مرسی ازپیشنهادتون حتما"به شهرشما برای دومین بار سفر می کنیم
مامان پارسا و پوریا
23 اردیبهشت 93 1:04
تفرش شهر من نیستا!!!! اصلنم دوسش ندارم. تفرش کابوس زندگی منه اما شهر قشنگیه!